tontisbebegim ikiprensannesi_gul gitmedim doktoruma soruyorum normal diyorlar anlamadım gitti başka doktora randevu aldım🥲
Umay_3408 tontisbebegim canım bende 2 ekimde doğum yaptım kanama ve iltihaplanma oldu doğum yaptıktan 3 gün sonra hemde, direk doktora gittim tedavi gördüm 3 ay sonra iyleştim kesinlikle ihmal etme.
tontisbebegim Umay_3408 iltihap yok bende acımıyor da kanayan yer. Kendi kendine kabuğu kalkıyor kanıyor tekrar kabuk bağlıyor. Böyle bir döngü… çok geçmiş olsun Size de🧡