tontisbebegim Kızlar Aralık ayında dr Eray balcanda sezeryan oldum. Ama sezeryan izim asla geçmedi ve ara sıra dikişin başladığı veya bittiği nokta kanıyor. Başka bir doktora görünmeli miyim sizce 🥺
bilgemira tontisbebegim estetik dikis yapmadimi ben subatta.oldum nerdeyse dikis izim belli degil hemde devlette oldum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi tontisbebegim 1 sene olacak, mikrop kapar. Çoktan kapanmalıydı neden kanıyor? Tabiki bir başka kadın doğuma gidin🥺
HeartShapedGlasses Bence doktora görünmelisiniz bende ekimde sezaryen oldum o günden sonra hiç kanama olmadı o bölgede
tontisbebegim bilgemira estetik dikiş sözde. Soruyorum asistanı ameliyat değil cilt ile ilgili diyor💆♀️
tontisbebegim AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 🥺🥺🥺 randevu alayım ben o zaman. İyileşir iyileşir diye diye 8 ay oldu🥺
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi tontisbebegim Çok bile beklemişsin. O zamana iyileşmeye geçmiş olmalıydı rengi bile solmuş olurdu.
temmuzprensesi tontisbebegim Esteteik dikişte kanama nasıl oluyor ya imkansız gibi bişey. İç dikişlerde bi sorun olabilir. Bence acilen başka bi doktora görünmelisin
tontisbebegim AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bekledim diyorum işte hani iyileşir acele etmeyeyim diye diye 8 ay oldu🥺
Alperenm tontisbebegim Temizliğinizi jiletle mi yapıyorsunuz belkide dikis alanıni ufaktan kesiyorsunuz o kanıyordur ben bir kere yaptim ordan biliyorum
zeyneps034 tontisbebegim benim izim bile belli değil geçti aynı cilt oldu nerdeyse normal değil kanama bence hemen görünmelisiniz başka bi dr çok geçmiş olsun
tontisbebegim ikiprensannesi_gul gitmedim doktoruma soruyorum normal diyorlar anlamadım gitti başka doktora randevu aldım🥲