Ben artık ona da inanmıyorum yeğenlerim var sürekli tv karşısındalardı kız yeğenim ilgisiz büyüdü resmen 2 yaşında oturup sohbet ederdi erkek yeğenim de tvyle uyur tvyle uyanırdı.Benim oğluma kitap okurum tv açmam sürekli konuşurum 28 aylık konuşuyor ama harika değil yeğenlerim gibi değil.Bence birazda çocukla alakalı bazıları geç konuşuyor kendisini hazır hissedince.Anneler hep kendini suçluyor yetersiz hissediyor acaba ben mi ilgisiz kaldım ben mi bakamadım diye.Bende o yollardan geçtim o yüzden çocukla alakalı kesinlikle.bazı şeyleri akışına bırakmak gerek.