Gamzelim81 Merhaba hanımlar canımı çok sıkan bir konu var kızım 14 aylık ama daha anne baba bile demiyor ve bu beni korkutuyor sizin bebekleriniz ne zaman ilk anne babayı söyledi?
Mom9870 Gamzelim81 9 aylıkkken bilinçsiz baba diye heceledi 2 yaşında anne dedi. Daha 14 aylık zamanı var zamanı gelince söyler merak etmeyin.
asilimm Gamzelim81 Benim oğlumda 16 aylık o da daha konuşmuyor bazen baba, dede diyor bir süre unutuyor sonra tekrar başlıyor zamanı vardır merak etmeyin benim oğlum hatta henüz yürümüyor da.
Mom345 Gamzelim81 babayı 8 aylık tan beri bilinçsiz söylüyor du bilinçli söylüyor artık 14 aylık olcak anne demiyor kanayan yaram, 😂
annesinin_kizi Gamzelim81 cumartesi günü 15 aylık olacak kızım Baba Mama Dede Gel Anne Emme (şimdilik nadir söylüyor meme demek) Şimdilik bunlar var
Gamzelim81 Mom9870 çok teşekkür ederim içim rahatladı şimdiye kadar çok takmıyordum ama herkes neden söylemiyor diye sorunca içime oturdu
Nyles2019 asilimm 18 aya kadar normal hatta 2 yaşında yürüyen bile var.Oğlum 14 aylıkken bababab dedede diyordu 18 aylıkken anne baba demeye başladı 28 aylık şimdi harika olmasada konuşuyor .kızım 6 aylık ağlayınca anne diyor ama bilinçsizce diyor çocuklar birden konuşur çevreye bakmayın her çocuk bir değil oğlum çok yavaştı kızım ona göre daha hızlı aynı anneden olan çocuklar bile farklı kimseyle kıyaslamayın birden açılır konuşur
Zekzek 10 aylıkken anne diyordu ama herşeye şimdi 11 aylık bilinçli söylüyor 🤭baba Mam mem diyor her çocuğun gelişimi farklı tabi
Gamzelim81 Zekzek aynen her çocuğun gelişimi farklı benimkide herşeyi erken yaptı dönme, emekleme, yürüme olsun ama konuşmada sınıfta kaldı😂
Mom345 Zekzek neden geç kalsın 18 aya kdr normal ondan sonrası doktor kontrolünde normal veya dğil der insanları üzmeyin
birkediannesi Zekzek geç kalma durumu yok canım bu konuda tamamen bilinçli olmadan lütfen konuşma bir anneyi üzebilirsin. Zaten annelik herşeyi bilsen de kafaya takıp üzülmek üzerine. 18. Aya kadar yürümesi beklenir bebeklerin ama 20. Ayda hatta 2 yaşında yürüyen tanıdığım cok var çokta sağılıklılar maşallah.
aybarsmomm Zekzek neden geç kalsın. Ve bunu bilip bilmeden pat diye söylemeniz.🙄 Doktorlar 18 aya kadar normal kabul ediyor.
Zekzek Mom345 üzülmesi için söylemedim yanlış anlaşılmak istemem ama bı kontrol edilmesi gerekiyor diye soyledim
Melihinannesi1 Bizim ilk anne dedi 10 aylıkken bilinçli bir şekilde, şimdi 14 aylık olacak baya kelimesi var ama biz doğduğundan beri surekli gözlerinin içine bakarak konuşuyoruz ve ben sürekli hadi sende söyle diyerek teşvik ediyorum,tabi ki her çocuğun gelişimi farklı ama bence ben buna bağlıyorum çoğunlukla
Melihinannesi1 Bizimki baba, mama,anne, meme, anneanne, dede, hakka(hala), bu(su), orda, burda, öyle,böyle, alo, gel,meh(ver), Allah, me(koyun sesini taklit ediyor), gıpa(kitap) suanlik hatirladiklarim bunlar 😁
Derya_nil Gamzelim81 7 aylıkken bilinçsiz baba demeye başladı 16 aylık şuan bu ay anne demeye başladı onun dışında Gel Git Mama Meme Dede-nene-teyze -hala -görüşürüz yerine (görüş)diyo Birde hayvan taklitleri yapıyo köpek havlaması kedi miyavlaması inek mösü 😂😂 ama 14 buçuk aylıkken bunlar başladı
ebruliev Gamzelim81 normal canım endişelenme konuşma süresi bebekten bebeğe çok değişken 14 ay çok geç değil
Dudus Gamzelim81 bol bol şarkı dinledik söyledim kitap okudum ne iş yapıyosam hepsini söyledim mutfakta soğan doğrarken bile söylüyodum her nesneyi tanıttım isimleri söyledim geldi gitti dedik dışarda araba motor bisiklet hepsini biliyo “aa bak moto gedi moto giti” diye konuşuyo bnmle size tavsiyem her dakika konuşun tanıtın anlatın şimdi kızım 22 aylık anlaşılır konuşuyo maşallah henüz tam çözülmedi dili ama anlaşıyoruz merak etmeyin oda açılcaktır 😊
Gamzelim81 Dudus özellikle dikkat ediyorum bende çok konuşuyorum anlıyor ne dediğimi ondan birşey isteyince de yapıyor