idilolo koku pek yoktu bizde. Sizin yedikleriniz kaynaklı diye düşünüyorum biraz dikkat edin kimyon kullanın yemeklerinizde. Laktoz intoleransı diye bişey var bakın internetten ben bi ara ondan şüphelendim ama değilmiş. Sizinkide değil bence ama geçici bir durum yeşil,sarı ,hardal bu renkler normal sıvı ve mukusda normal sadece kan ve beyaz kaka sıkıntı onun dışında içiniz rahat olsun hepsi geçici