zeyzey77 Çiçeklermizi suladığımız bi fısfısımız var onu çok seviyor. Gözlerini falan kapatıp suyu da kendine sıkmaya bayılıyor. Muhtelmelen yine öyle oldu. Dudağından diline bulaştığını düşünüyorum ben. Ama asla tehlikeye atamazdım, hemen götürdüm. Herhangi bir kızarıklık, yara vs yok. Ağrı yaparmış, canı acırmış, huysuz olurmuş. Şükürler olsun hiç biri de yok. İnşallah daha da hiç olmaz. İyi ki söyledi tabi ki ama bu aralar aşırı bi tırmanma huyu başladı. Beni de cok korkuttu. Mutfak dolaplarının üstüne kaldırdım artık her şeyi. Dolabın içindeydi, sandalye çekip oradan da camın mermerine basıp cıkmış, inanamadım bunu yapabilmesine. Bende daha yükseğe aldım artık. İnşallah bundan sonra olmaz böyle şeyler. Çok teşekkür ederim bu arada 🙏🏼