Tugbaa_46 kizim para yutmustu 13 gun hastanede yattik( yillar once). Bu surecte bir bebek vardi 10 aylik. Tableti emmiş,ici sivi gibi olanlardan. Bebegin yemek borusu zarar gormus biz hastanede olduğumuz surecte 4 kere operasyon gecirdi. Devaminda nasil ilerlefi bilmiyorum.Durumun ciddiyetini bu sekilde anlatmak istemezdim ama burada vakit kaybetmeyin,arabaniz yoksa takdi var,pata yoksa ambulans var. Lütfen