3-4 kutu sma kullandım, onun dışında hipp. Bebeğim 4.5 aylık. İkisini karşılaştırmam gerekirse,
- sma hipp e göre çalkalayınca çok köpürüyo bu da gaz şikayetini artırabilir
- sma hipp ten daha kötü kokuyor ama bu bebeği rahatsız etmedi ikisini de severek içti
- sma yı iyice çalkalamazsan iyi karışmıyor parçaçıklar kalıyor bazen naparsan yap
- ikisinde de iyi kilo aldı, meme + mama gidiyoruz bu arada yarı yarıya.
- sma dan hipe geçtiğim gün bir kez ishal gibi kaka yaptı. Hipp ishal yaptı sandım ama o geçiş sebebiyle olmuş bir daha öyle bir şey olmadı.
- ikisi de kabız yapmadı
arasegeninannesiii