arasegeninannesiii her çocuk farklıdır ama benim oğluma hiç yaramadi aslında kendi düşüncem olarak Aptamil hiç istemedim ama boşluğuma denk geldi ya da doktor öyle diyince yapayım dedim ilk doğduğu zaman oglumda ama görün daha haftası olmamis yavrmun ıkınmasi bildiğiniz kakasini iki bez arasına alınca ezilmiyordu sma döndüm sıkıntı olmadi oğlum refluydu doktorumuz aptamil ar kullanin dedi kullandım yine kusması bitsin die yine kabız oldu bu sefer ki baya uzun sürdü sonra dedim kusmasina razıyım diyip sma döndüm