Ahkukulivahkukuli gözüm miyop. senelerdir lens kullanırım freshlook kullanırdım hep starling gray rengi. Mavi ve doğal durur. Ama akşama doğru rahatsız ederdi pusulanırdı batardı felan. sanırdım ki öyle oluyor.hele ki gezmeye felan gidince akşamları rezilliğe dönerdi. Sonra air optix colors aldım arkadaşım kullanıyordu. aynı renk onda da var. Starling gray(gümüş gri) çok memnunum. Çok rahat. Hava geçirgenliği felan çok yüksek tavsiye ederim kesinlikle.