nursocum hamileliğimde bitki çayı içmeyen, paketli gıdalar, abur cubur bile yemeyen ben bi oturuşta 20 30 tane yiyip acaba zararlı mıdır diye sonradan düşünmüştüm şükür birşey olmadı😂 bilmiyordum zararlı olduğunu işime gelmemişte olabilir doktora da sormamıştım hiç aklıma gelmemişti 😁 ama siz yemeyin tabi 🤭