Merveyzc1661 benimde 47 günlük tam bizim geçen haftamız çok fenaydı resmen deliricektim. Sürekli ağlıyordu sesi kısıldı 2 gün ağlamaktan o derece yani. Kabızlıkta vardı ama atak haftası olduğu için geçicek diye kendimi avuttum geçtitide çok şükür. Ben gece önce gaz ilacı veriyorum sonra emziriyorum. Sütüm az benim o yüzden elini emiyosa mama veriyorum biraz ama oda karanlık ve sessiz olucak. Sonra gazını çıkarıp emzik verip yatırıyorum bi yarım saate uyuyo. Bide dışarda çook güzel uyuyo o yüzden iki günde bir çıkarıyorum mışıl mışıl uyuyo kerata 🥰 ben rahat ediyorum biraz