Eylul_1 ahh bende öyleydim, bebeğin bi yerlerden tutunup ayağa kalkmaya çalıştığı zaman artık sende kiloyu vermeye başlayacaksın. Emekleme değil tutunup kalktığında daha çok iş düşüyo anneye çünkü düşecek diye sürekli peşinde oluyosun ve bebek hiç yorulmadan sürekli tutunup kalkıyo oturuyo tekrar kalkıyo tekrar tekrar tekrar. Şimdi korkuyorum ki olmak istediğim kilodan da daha fazla zayıflayacağım diye. Bebek 1 yaşına yaklaşınca doğum gününde güzel bi elbise giyecek fiziğe ulaşılabiliyormuş çoğu kişinşn dediği gibi. Benim az kaldı. 😊