12 gün önce sezaryen doğum yaptım doğuma girerken tartıldım aç karnına 70 kiloydum , 2500 gr çocuğum doğdu, doğumdan sonra ertesi gün hastaneden taburcu olurken tartıldım 74 kilo çıktım. Bu nasıl oluyor ? Doktoruma sordum çok fazla serum verdiğimiz için dedi yakında geçecek hızla dedi. Şu an ayaklarımdaki ödem de gitti incelmiş hissediyorum ama hala 70 kiloyum tartıda çıldırcam resmen bu nasıl oluyor 😀 bu kilo tartıda nasıl gidecek ? Ne zaman gidiyor ? Herkes çok acele ediyorsun zamanla gidecek diyorlar ama ne zaman gidiyor yaklaşık bu kilolar ? Doğumdan çıktığımda on kilo verdim diyenler nasıl veriyor ?