Yaaa demek bu sendrom 2 yaş 🤦🏼♀️ Yalnız olmadığıma mı sevineyim bu duruma mı üZüleyim yaa bazen hatta çoğu zaman çok çaresiz kalıyorum bişey istiyor yapsan da ağlıyor yapmasan da ısırma,vurma o biçim istediği olmayınca öyle bağırıyor ki utanıyorum milletten 🤭allah yardımcımız olsun sağ salim geçsin bu dönemler de