Merhabalar kızım 20 aylık bu aralar hiç bişey yemiyor sadece beni emmek istiyor iştahımız hepten kapandı meyve yemek kahvaltı hiç birini istemiyor ve o kadar hırçın,agresif oldu ki hemen sinirleniyor bağırıyor bize vuruyor duvarlara kendine vurmak istiyor herşeye ağlıyor tam bir kabus sanki 🤦🏼♀️ Acaba biz 2 yaş sendromu mu yaşıyoruz tavsiyelerinize açığım yardımcı olursanız sevinirim