Beren-2020 Alperinannesiii boyu uzun çok fazla kilolu değil ya sıkmıyor kızımınkini yoksa degistrrdim mutlaka. Sizinki tombistir o yüzden sıkiyordur
Ishakpasa Sirinbusra bende şimdi BİM’in bezini kullaniyorum kalıbı çok rahat sleepy yan lastikleri çok sıkılıyor oğlumu. Kalıbı küçük yani. Benim oğlumda 10 kilo 4 numara dar geliyordu. Kullanacaksanız 5 numara alın derim.