Mavikoalaaa kız kardeşim 99 depremi zamanında çadırlarda doğdu. 1 yaşına kadar hiç ağlamadı diyebilirim. Aşı bile olduğunda gözünden yaş süzülürdü sadece. Malum prefabriklerde felam oturduk. Yapışık komşumuz birgün sormuş anneme. Komşum sizin evde bebek mi var. Bebeğin sesini hiç duymadık ama siz severken öle anladık diye. Hatta annemde tereddüt edip dr götürmüştü bu çocuk hiç ağlamıyor bir sorun mu var diye. Dr anneme hanımefendi karnı tok altı pek çocuk rahatsız değilse neden ağlasın. Siz kendinize dertmi arıyorsunuz evinize gidin demişti. 1 yaşından sonrada biri dışarı çıkınca onuda götürsün diye ağlamaya başlamıştı ki 5 sn felam sürüyordu.🤣🤣 Kız kardeşim 21 yaşında hala canı çok yanmadıkça hiç ağlamaz çok soğuk kanlı biridir ve şuan yurtdışında tıp öğrencisi. Söyleyeceklerim bu kadar 🤣🤣