Bebeğim maşallah çok uslu. Beni yormaz. Karnı acıktığında kıyameti koparır ve bir yeri ağrıdığında bazen de çok sıkılır ağlar , balkona çıkarırım veya duş aldırırım rahatlar . Onun dışında biryere gitsek bile öyle kolay kolay huysuzluk etmez . Uyumak için ya pusetini ya beşiğini arar ,onlar olmadan uyumaz tek sıkıntımız budur. Uyumayı sever. Yani düzenlidir herşeyimiz.
Erken doğdu . Normalde 10 haziranda bekliyorduk 7 mayısta acil sezeryanla dünyaya geldi miniğim. Benim bebekliğimde böyleymiş . Aynanın karşısında kendisiyle konuşur, masaj yaparım, konuşurum şarkı söylerim falan iletişimimiz güzeldir. Hatta ben şarkı söylemeyi bitiririm bazen aooov falan diye değişik sesler çıkarır tepki verir . Pusetine koyarım ellerini birleştirip izler kendi kendine oynar konuşur. 3 ay 22 günlüğüz❤
Mesele şu . Eşim korkuyor bebeğimiz çok uysal diye benide korkutuyor . Acaba bir sıkıntısı mi var diye . Allah ' tan belanı mi istiyorsun be adam diyorum . Ama böyle söyleyince içime kuşku düşüyor gerçekten . Başka bebeklerle kıyaslıyor.
Bir kaç kişi daha söyledi bana . E bu bebek niye çok ağlamıyor, hiç sesi çıkmıyor falan. İlk zamanlar hiç susmadığı oluyordu ama artık düzene bindi herşeyimiz çok şükür .
Sormak istediğim şu
Uslu bebek sıkıntılı bebek midir ? Yani bir hastalık belirtisi falan midir ?