mom726272 Raziyekskn benim bebek küçük ama ben bu forumda bebeği 22 aylıkken - 24 aylıkken yürümeye başlayanları gördüm 🤷🏻♀️
Sila91 Raziyekskn totosunu kaldırmak zor geliyordur annesi🤣 benim kız kardeşim 2 yaşında yürüdü,emeklemekten dizleri ve elleri nasır olmuştu 🤣 yürür merak etme.
Eymntuba Raziyekskn benimki de 16. Ayını btriyr yürümedi 5_6 adım geliyr dr a götürdüm örümcek kullanımından parmak ucuna basıyor dr masaj önerdi bi de problem gözükmyor ama içiniz rahat etsin mr çekelim dedi 3 eylül de mr çekecekler inşallah o da temiz çıkar
Raziyekskn Sila91 emeklemeside geç oldu doğum gününe 1 hafta kala eneklemisti evet biraz üşengeç galiba😀
Mom345 Sila91 nasıl oluyor benimki ayakta heryere gidiyor duvarlardan felan ama o ellerini bırakmıyor bi türlü 14 aylık olcak ayın 13 ünde bi iki kere elinden tutayım yavaş ca bırakıcaktm elinden tutup kaldırdığım anda pıt atıyor totosu nun üstüne kendini🙄
Raziyekskn Eymntuba bizimki koltuklardn tutunarak sıralıyor ama ellerinden tutup hadi gel dedim mi 1adim atıp oturuyor 😊
Oge Raziyekskn 15 aylık olduk hala Yürümüyo örümcek vs de kullanmadım yürüme arkadaşı var ama asla onunla da Yürümüyo. Emeklemekten dizleri nasır oldu 🥲
_mercanligunler Raziyekskn 21 aylık yürüdü benim kızım cesaretini bı türlü toplayamadı 1 yaşında da emeklemişti biraz usengeciz galiba 😂☺️
Raziyekskn _mercanligunler bizimkide aynen öyle yaşıtları bundan küçükler hep yürüdü insan düşünüyor ama doktor da hiç biseysi yok dedi kontrollerde acaba bir bizmi böyleyiz diye dusunuyordum😊
Eymntuba Raziyekskn bizimki de sıralıyor babasıyla karsılıklı geciyoruz bize doğru kendi 5-6 adım atyr ama tamamen desteksiz yürümüyor
Sila91 Mom345 cesaretini toplayamıyordur 😊 sevdigi oyuncak falan varsa ortaya koy gel bak oyuncağın burada de,bi kaç sefer gelmek istemez sonra baktı gördü oyuncağı getiren yok çaresiz yürümek zorunda kalır 😉
Angel_45 Mom345 TM olarak benim oğlan da böyle 15 aylık olduk elini bırakıyorum diye direk ayakları birakiveriyor
Mom345 Raziyekskn bana diyorlar cesareti yok ama oğlum heryere tırmanıyor kitaplığa yatak odamdaki çekmeceler mutfak tezgahına fortmontaya bütün koltukları çıkar iner girmediği çıkmadığı yer yok cesaretsiz olsa bunları da yapamaz dı gibi geliyor anlamıyorum ki
Mom345 Raziyekskn ben diyorum yaz bitmeden yürüse sokakta elinden tutup gezsek diye ama kısmet olmayacak bu yaz anlaşılan 😂