nurtas eşim nöbette iken yanımda yatıyor da eşim evdeyken yanıma alamıyorum eşimin uykusu çok ağır bebeği ezer falan diye korkumdan. Eşime de yataktan git demek istemiyorum insan bu süreçte zaten eşiyle arasında uzaklık oluyor yani bizde mi böyle oldu bilmiyorum da. Yatağı ayırıp iyice uzaklaşmakta istemiyorum