Kızlar sırf bu sorun yüzünden buraya kayıt açtım. Allah aşkına başına gelmiş birisi bana tavsiye versin. 43 günlük bebeğim var varlığına hamdolsun. Gündüz full uyuyor aynı gece gibi. Emiyor uyuyor emiyor uyuyor ama akşam olduğu zaman bı uyaniyor sabah 6lara kadar oturuyoruz. Gündüz emzik istemeyen bebek gece emzik krizine giriyor. Emziği de uzun süre ememiyo ağzından düşürüyor ona sinirlenip ağlıyor. Karnı tok eminim sürekli emziriyorum. Gaz ilacı da kullaniyoruz. Gece yatar pozisyonda sürekli ağlıyor kucakta dik durmak istiyor uyumak istemiyor. Gece resmen o da bende başka bı insan oluyoruz. Bende uyuyamadigim için gergin oluyorum zor sabrediyorum nasıl düzene sokacağım ben bunu. Herkes bana 40′ı çıksın düzelir diyip durdu daha beter olmaya başladı. Gündüz uyanık tutmaya çalışıyorum ama daha anlamıyor oyundan falan. Yüzünü yıkıyorum açılsın diye. Ama 2 dk dayanamıyor geçiyor uykuya. Bende ne kadar uykusuz olursam olayım gündüz uyuyamayan bı insanim. Ne gündüz ne gece uyuyamıyorum günde 3-4 saatlik uykularla. Çok yıprandım nasıl düzene sokabilirim akıl vercek birisi nolur. Çok uzun oldu kusura bakmayın ama yaşadığım şehirde kimsem yok yardım edebilecek eşim asker nöbet tutuyor diye ondan yardım isteyemiyorum. Annem gelmişti bı kaç günlüğüne yardım etti öyle dinçtim ki şimdi annem gittiği tekrar çöktüm. Gece uykusuna nasıl alistiracagim bebeğimi😓