sheesyelllow sezaryen doğum yaptım, bebeği çıkarıp gösterdi doktor, yanıma getirdiler yanaklarımız değdi. Ben şokta olduğum için hiçbir şey anlamadım, ağlamadım. 🤷🏻♀️ Doktora sordum “herkes ağlıyor ben neden ağlamıyorum” dedim hatta. İlk günler şok içindeydim. Bebeğin gerçek olduğuna bile inanamıyorum kaldı ki öpücem
Sanırım o şoku yeni atlattım artık güllü lokum gibi geliyor bana
o minnak kolları, tombiş bacakları ayyyyy