Hanımlar, kızım 3 aylık. Bu tarihe kadar hep kendimi tutmaya çalıştım. Aman öpmeyeyim, aman isilik olur dedim. Kendimi tutamadığımda boynundan, kolundan öpmeden önce ağzımı Listerine ile çalkalıyordum. AMA YETER ARTIK DAYANAMIYORUM. Şap şap öpücem ben bunu ya ağzımda çürük falan yok öpsem ne olur hatta yesem? İsilik olur mu?