000 annemi tarifini yazayım size. O ilk önce domateslerin kabuğunu soyuyor . Kolay çıksın diye domstese çizik atıp sıcak suya oradan da soğuk suya atıyor cok.kolsy soyuluyor. Sonra domatesleri rondo dan geçiriyor. Bir tencereye alıp içine tuzunu şekerini atıyor. Baya bir kaynatıyor. Sos koyulasiyor. Kıvamına bakarsınız. Sonra sıcak sıcak kavanoza koyup ters çeviriyor. Biz sirke koymuyoruz.