Kbrasg Nesrincente Sizin dr unuz birşey demedi mi? Bizimki fizik ttedaviye yönlendirdi egzersizleri göstersin diye.
Nesrincente Kbrasg normal kı ya ne fizik tedavisi zaten arastırısanız normalin bu oldugunu gorursunz 7 aylık dönüyor cok normal kı artık daha cabuk gelişşyolar gerı sırt ustu donmesi de yakındır bence doktorunuz degıstırun
Kbrasg Baharbek Allah alalh demekki normal herkeste aynı. Bizim dr umuz nedense fizik tedaviye yönlendirdi. Sizin dr unuz birdey demiyor mu?
babyackgz Kbrasg bence her çocuğun gelişimi farklı biraz zaman tanıyın benim kızımda 7 ayına yakın olmasına rağmen daha dönmeden başka bir şey yapmıyor aynı ayda olup emekleyeni de gördüm sıralayanı da 🤷🏼♀️
kahvekokusuu Kbrasg ay gözümde canlandı bir an kaplumbaga gibi ne tatlı 🥰 ben hiç göremedim öyle sirinlikler 2 aylıkken yüzüstü dönmeye 2 buçuk aylıkken de hem yüzüstü hem sirt üstü dönüyordu
kahvekokusuu Kbrasg hee herseyde erkenci olmasi da iyi degil hersey zamaninda güzel 🥰 ben daha biseye heves etmeye baslamadan yapiverdi hepsini babasi diyor biz evlensin diye heves etmeye kalmaz erkenden evlenir🤭