MH34 Sy2019 ama uyudu gece uykus yarımmsaat oyalayabildim uyutmadan önce gülüyordu gayet kusması yok gözlerinede baktım normaldi şimdide uyudu diye korkuyorum 😞
MH34 Sy2019 uyudu Peki napsam uyandırsam mı ya of kendime o kadar çok kızıyorum ki nasıl düşer ya benim hatam diyorum😞😞
Sy2019 MH34 uyandırma çocugu huysuzlandırmış olursun bırak uyusun sen duanı oku uyu gerginliğini kuzucuga da yansıtma çocuk bu düşer kalkar ki o kadar küçükte değil artık yarın yürürken de düşecek
Sy2019 MH34 bende sizin için dua ederim Sen yarın çocuk nasıl diye yazı verde aklımız kalmasın hayırlı geceler sana 😊🤗
ugursuzsafiye MH34 korkma canim benim bebegim de 2 kere dustu yuksek yataktan takipte kaldim sast basi bilinci acikmi diye kontrol ettim bisey olmadi sukur ama en az 3 gun takipte kal Gecmis olsun🦋
MH34 Sy2019 canım hiçbir sorun morarma kızarma şişme yok kusma gözlerde kayma hiçbir şey yok çok şükür bişey yoktur artık heralde dimi gayet normal çock