MH34 yok yerdeydi ağladı baya kucağına aldım oynadım sustu ve 5 aylık bebeğim bebeklerin kafası zaten su gibi ben koktum beline mi bir şey oldu kafası mı bir şey oldu bide allahım korusun bizden uzak tutsun beyin kanaması geçiren bile oluyor aşka ve asla ihmal etme kontrol ettir röntgene sok tüm vücudunu ben akşam 11 den sabah 5 e kadar hastane de bekledim sonuçlar için bide bebeğim röntgende kafasını oynatmış doktor dedi ya kafasını oynatmış ya da kırık gibi bir şey var dünya başıma yıkıldı ölmek istedim o derece ağladım çok şükür ki bir şey çıkmadı temizmiş ikinci kez girdi röntgene temiz çıktı lütfen Aslan ihmal etme o küçücükken daha ağzı yok sana diyemez şuram agrıyor buram agrıyor diye kalk üstünü giy göster bi doktora 🙏