Arsem Hanımefendi konuyu nereye getiriyorsunuz? Post sahibi bi konu açmış yorumlar yapılmış bende okudum hepsini o posta değilde şuan ki açtığı posta yorum yapmak istedim ve yaptım. Yorumumda kısaca insanların yazdığı şeye bu kadar takılmayın demek istedim. Sizde benim yazdığıma nazaran yorum yaptınız benimde insanların ne düşündüğü umrumda olmadığı için sizinle tartışmadım ve konuyla alakam olmadığı gibi postun sahibine yönelttim sizi. Yani demem o ki burda tanımadığım biri benim hakkında olumsuz yorum yapsa ne yapmazsa ilgilenmiyorum. Umarım anlatabilmisimdir.