Oznur112 su sıralar bende aynı dertt galarim ekran görüntüsü dolu :) son bes gündür mobilyacı geziyoruz bugünde kelebege ve mondiye baktık ama söyle aa süper diyecegim birsey cıkmadı. Ama renk gri düsünüyorum. Birde biz sürekli tayinci olunca cokda pahalı birsey almıcam tabi.