SuhedAras16 Reyhankaracauludag bende hipp ilk verdim güya en organiği die ama yaramadı hatta kabız yapttı şimdi SMA mamayı kullanıyoruz güzel gidiyo tadıda daha anne sütüne yakın ben herşeyin ilk kendim tadına bakıyorumda 😅
Reyhankaracauludag Glcnaksy haklısınız ama bilirsiniz cevredeki cok bilmişler ayyy bu koz cok cıtı pıtı zayıfmıs gibi seyler söyleyip üzerine bir de doktor diyince kabullendim.