Selam,
bebeğim 4,5 aylık kilo alımı diğer aylara göre biraz yavaş gidiyor. Doktor mama takviyesi iyi olur dedi. Hipp mama verdi ancak bebeğim asla sevmedi. Sonra bebelac al dedi aynı sekilde ondan da bir yudum dahi almadı. Tatlarını sevmedi sanırım. Sizce anne sütüne en yakın mama hangisi? Bu zaman kadar hep meme emdiği için mi mama istemiyor anlamıyorum. Nette aptamil ve sma anne sütüne en yakın diyor. Bir de size danışayım dediim🤷🏻♀️