Gokcetutkunn bana da hep sezaryen daha korkunç gelirdi en son doğum doktoruma gittiğimde doktorum şekerim oldugu halde bebeğin küçük kaldığını söyledi ki son haftalarda zaten bi gelişim geriliği vardı biliyodum doktorum son günlerde sebepsiz anne karnında ölümlerin çok oldugunu ve bebeğin küçük kaldığı için normal doğum riskli olabilir ama tercih senin dedi bende sezaryen olursa nezaman yaparız dedim sezaryen dersen fazla bekletmeyelim bebek küçük çünkü dedi oyüzden 38+5 te sezaryen doğum yaptım sadece ilk yataktan kalkmak çok zordu oda korktuğum için kendimi sıktım oyüzden sonrasında okadar ağrım olmadı ikinci gün kendim bebeğin altını değiştiriyordum yani bebeğim 2500 doğdu ve doğdugunda solunum sorunu ve kan gazında problem vardı gözetim altında tutuldu hemen vermediler bize oyüzden hep diyorum belki de normal doğum diye inat etsem bebeğim yaşamicaktı oyüzden iyi ki sezaryen oldum diyorum