Kızlaar ben geçen sene doğum yaptım hep normal istiyordum öyle de oldu fakat iyileşme sürecim çok zorlu geçti kansızlık durumumda olunca doğum sonrası sürekli bayıldım bir hafta iki kafta sürekli böyleydi demek istediğim şu ki sezeryan olukta gözümü boşuna korkutmuşum diyen var mı çünkü ben kendi Halime acıdım doğumdan sonra çok kötü haldeydim 2. Çocuk bu yüzden düşünmüyorum 😬