Bennn🙋♀️ istanbulda doğdum büyüdüm sonra kocaeline yerleştik daha sonra memlekete döndük şu an o kadar rahatım ki şehir gürültüsü kalabalığı yok ailelerimiz yanımızda çoğu sebzemiz tarladan sutumuz yogurdugumuz tereyağımiz kaynanamin ineklerinden hayatımda verdiğim en iyi karar diyebilirim özelikle çocuklarım için istedim bunu onları daha rahat daha özgür buyutebilmek için ama 3 ay olucak eşim hala alışamadı halbuki o burda doğup büyümüş Bende onu alıştırmaya çalışıyorum napiyim 😅 masraflarımiz ciddi oranda yarı yarıya indi diyebilirim özellikle kira çok ucuz burda ama tabi sizin eşiniz iş durumu felan nasıl onu bilemiyccem eğer işi felan hazırsa hic düşünmeyin derim