Esrtutcu ben cihangirde yaşıyordum 30 yaşındayım istanbuldan bask a hiç-bir şehirde yaşamadım ailem dahil herkes dogma buyume istanbullu.fakat oğlum için bursa ya taşındım.izole bir hayat yaşıyorum yoksa insanlar aşırı yobaz.yolda kıyafetime kadar laf söyleyen kadınlar oluyor aşırı aşırı yadırgadım ilk geldiğimde sonra mecburen alıştım 1 senedir bursada yaşıyorum ama yeşillik vs olduğu için katlaniyorum yoksa insanlari çok değişik bunları göze almalısınız.gecen gün vücudumda dövme var diye oğlumla çocuklarını oynatmadilar.soka girdim.ama insan çok kolay asimile olan bir varlık önemli olan ilk adımı atmak sonra kolayca alışırsınız