MiracAlpinveUmutunAnnesi Deletedmom896 aslında boynunun altında belinde sırtında da var hepsini atmadım
Egemenin_Annesi MiracAlpinveUmutunAnnesi antibiyotik falan kullandiniz mi bro ? Gecen Egemen hastalandi antibiyotik kullandik ayni böyle oldu tek kasinti yoktu döküntü vardi
MiracAlpinveUmutunAnnesi Egemenin_Annesi Yani bro biz 3 hafta önce 40 derece ateşle antibiyotik kullanmıştık ama 3 hafta sonra etkisini gosterirmi
Egemenin_Annesi MiracAlpinveUmutunAnnesi yok üc hafta olduysa olmaz herhalde ya. ay sorma bro egemende 39,7 atesi gördük nasil korktuk anlatamam
MiracAlpinveUmutunAnnesi Egemenin_Annesi Ay geçmiş olsun insan ne kötü oluyo dimi ya eli ayağına dolaşıyo