MiracAlpinveUmutunAnnesi Hayırlı geceler. Geçen gun Oglumda kaşıntı ve kızarıklık başladı direk acile götürdüm doktor kesinlikle alerji dedi. Alerji testi yapilmasini söyledi. Cuma günü de cocuk sağlığına götürdüm alerji bölümünden randevu açmaları için ordaki doktor da bu alerji degil olan kremleri kullanın dedi ve bu aksam birden bel kısmında kaşıntı ve kabarma başladı fotografı aşağıya bırakıyorum sizce bu nedir ? Bu acile götürdüğümde https://resimyukle.io/r/oXWfYSys0Z Buda bu akşam olan https://resimyukle.io/r/JlpWPE8LSj
Egemenin_Annesi MiracAlpinveUmutunAnnesi antibiyotik falan kullandiniz mi bro ? Gecen Egemen hastalandi antibiyotik kullandik ayni böyle oldu tek kasinti yoktu döküntü vardi
MiracAlpinveUmutunAnnesi Postumu ayakta tutuyoruz @Cheddar @Deletedmom896 @Egemenin_Annesi @Laden Kız sena yine bulamadım seniiiii
MiracAlpinveUmutunAnnesi Laden Evet çok terliyo ama ince giyindiriyorum bazen üzerinde hiç birsey olmuyo Bide isilik kaşınır mı ?
Laden MiracAlpinveUmutunAnnesi kaşınıyor. Ayza da oldu geçen ay. Bezin geldiği yerler komple isilik oldu. Yara yaptı kaşıya kaşıya. Bezi bırakınca öyle geçti🌺
MiracAlpinveUmutunAnnesi Bebisannesi Yok şuan hiç bir ilaç kullanmıyoruz kaşıntı için verilenler hariç