Mmkk benim ablamın oğlu da yapmıyordu haftada bir fitille çıkartabiliyordu. Uzunca bir zaman boyle devam etti sonra bir doktor sakin fitil verme o fitili çıkarmak çok zor oluyor bebek için onun zor olduğunu görünce yapmayı hiç istemiyor popoyu uyarmayın kendisi yapmayı öğrensin demiş. Kaslara zarar veriyormuş. Velhasıl ablam fitili bıraktı bebeği 11 gün sonra öyle bir kaka yaptı ki aboooooooo.. iğrenç kokuyor ve aşırı derecede fazla ve yoğun kıvamlı. Derken 1 hafta sonra bir daha yaptı 3 gün sonra yaptı çok şükür artık düzene girdi. Sen yediğine içtiğine dikkat et popoyu da uyarma ablam delirmişti her yolu denemişti. Şimdi sana sabır gerekli sabret ve dua et