Mmkk biogaia’nin fazlasi da kabiz yapabilir bizde yapmisti. 10 gun normal diyorlar ama aldanmayin eger cocugun izdirabi varsa doktorunuza danisarak gliserin kansuk fitil yapin eger vakitlice yaptirmazsaniz iş lavmana kadar gider. Bana 10 gun normal dediler diye cocugum catliyordu az daha meger geç yapmak değil fena kabiz olmus cocuk tikanmis resmen lavmanla kati kati parcalar cikardi ciglik ata ata. Sizi korkutmak icin degil bir an evvel tedbirinizi alin diye anlatiyorum. Kakanin geç birikmesi başka şey, kabiz olmak başka şey. Kabizsa izdirabi vardir anlarsiniz zaten.