nurelem baba diye bağıran , baba diye bütün gün gezen baba die ağlayan , resimleerini görünce bbaaa bbaaaa diyen bir oğlum var 20 aylık 😅😅, doğduğundan beri başka Bi bakardı derdim daha çok küçük ondan, ama yok büyüdükçe dahada bir babacı oldu .Evden gizli gizli çıksa bile odalara bakar nerde diye şuan dikkatimi hemen dağıtıyorum fakat büyüdükçe ne yapıcam bilmiyorum 🙄