asz canım bende en başlarda şikayetciydim çünkü asalak gibiydik😊 20 gündür aşırı babacı ilk baslarda iyi gibi ama sonra sonra çok sınır bozucu olmaya başladı, adamı bırakmıyor, bana gelmiyor, tuvalete bile göndermiyor beni bile babasına yaklastırmıyor babam diye😁