ipekbocegimmm benim kızda dönmüyo evet ama başını iyi tutuyo şükür bi sıkıntı olmadı gece de yatırıyorum ben valla onda bile kıvranıyo ama uyanmıyo Allahtan, sen güvenemiyosan yapma tabi ama karın üstü dursun uyanıkken bol bol daha iyi tutacaktır başını gelişimi için de iyi olur🌸