ipekbocegimmm bir İpek anneside benim, 2,5 aylık olacağız neredeyse gündüzleri bizimde hiç uyumuyor 10-15 dk’da uyanıyor 😢 gündüz çok yorucu oluyor maalesef.. bir türlü çözüm bulamıyorum bende, emerken uyuyor kucağımda kaldığı müddetçe sıkıntı yok bıraktığımda ya hemen ya 5 dk sonra saatlerce uyumuş gibi ayakta.