mom18 doktora gitsenizde bı ilaç falan bişey vermiyor, içiniz rahat etmiyorsa gidin tabiki ama doktorluk bı durumunuz kalmamış gibi görünüyor ateşi falan atlatmişsiniz, kendiliğinden oluşan bir virüs olduğunu enfeksiyon gibi bişey olarak anlattı doktorumuz, ateş yapar bir kaç gün calpol verebilirsin dedi, daha sonra döküntü yapar ve geçer dedi doktorumuz ve dediği gibi oldu atlattık.