mom18 Geçmiş olsun. Altıncı hastalık gibi duruyor bebeğimdede olmuştu doktorumuz söyledi, ateş yapmışti bebeğimde sonrada vücudu böyle döküntü yapmıştı kendiliğinden de geçti, bir ilaç yada herhangi bişey vermemişti, siz yinede doktorunuza resmini falan atın isterseniz