Bsrkk @Aliasaf01
İzmir’de 3 tane e bebek, 4-5 tane de babymall şirin bebe vb bebek mağazası gezdik. Joie ve babyplus e bebeğin kendi markasi zaten
Burda yazılan be safe ,britax maxicosi de baktık.
Şimdi bu yazılan ürünler adac testinden geçmiş. Joie nin i spin olanı geçmiş. E bebekte indirim görmüştüm ben joie every stage fx 1500 e düşüyordu.
Adac testini gezdigim mağazadaki satıcılar şu şekilde söyledi. Evet ürün adac testine girsin tamam da adac testleri 60-64 km hızla yapılıyor. Yani bu hızın üstünde bir hızda hiçbiri zaten garanti vermez, geneli hatta kaza anında emin olun adac tan geçenler de gecmeyenler de sorumluluk almaz zaten şeklinde. Bikac tıp ürün var 0-36, 9-18,15-36 şeklinde. Eğer şuanda puset kullanıyorsanız 9-18 ve 15-36 seklinde 2 defa alınmasını oneriyorlarmis. Çünkü tüm firmalar aslında bir ürünün en fazla 4 yıl kullanılması gerektiğini savunuyor. Ama günümüz ekonomik koşullarını hepimiz düşündüğümüzde kaç aile o şekilde yapabiliyordur orası ayrı.
Dönebilen ürünü şöyle elestiren de oldu saticilardan döndürdüğünüzde boyu uzadıkça ayaklar hep koltukta kalıyor, kendim sorun yaşadım mesela diye. Zaten 2 yasa kadar ters yön öneriyorlar. Alırken buna dikkat edebilirsiniz.
Dediğim gibi adac testi önemli ama testin 60 km hızla yapıldığını duyunca da şaşırdım. Firmalar Türkiye’de ki yönetmelik ve genel trafik çerçevesinde ürün çıkartıp hepsi trafik için zaten deneniyor dendi.
Maxicosiyi beğendim, ben be safe in kumaş kısmını ve genel duruşunu sevemedim. Çünkü bebeğimi yatırdım çocuk içinde yamuldu, ama kesinlikle güvenilir, benim kız zayıf ve uzun çünkü. Be safe in kemerle ve isofix ile bağlantı ayrı, fiyatları da ayrı tabi 😅
Britax da çok güzel pahalı birçok modeli, bütçe meselesi tabi
Esimle joie every stage fx alalım dedik. Kızım 7 kilo 5,5 aylık. Uzun yola gideceğim. Puset oto koltuğuna boydan dolayı sığmıyor, mecburen alacaktım ben. Aldığım ürün 0-36. İç parçaları çıkarak genisletiliyor. Yanlarında ekstra koruma bölgesi var. Fiyat şuan e bebekte 1500 TL. İndirim bitebilirmis bilemiyorum.
Yalnız bana şöyle bir olay denk geldi. Almaya karar verdik fakat bı mağazada hiç ilgilenmediler 1 saat beklettiler biz de sıkıldık kızdık başka e bebekten alırız dedik. Gittiğimiz e bebekte her renk var dediler. kırmızı/bordo rengini sorduk. Göremedik diye. Baktılar e dediler bu 700 TL. Kutu mağazaya gelirken depodaki demire çarpmış ve kumaşında iz bırakmış yarı fiyata düşmüş. Tesadüf denk geldi biz de aldık yarı fiyatina, ilginç bir alisveris oldu 😅
Ama joie,maxicosi,britax,be safe bakın. Chicconun da bı modeli çok iyi ama 5000 TL civarında
Onun dışındakiler güvenilir veya kullanışlı gelmedi bana
Bir de alırken 5 yaşında kızı olan bir aile geldi onlar da aynı ürünü aldı. Dedim daha önce de kullanmissinizdir neden değiştiriyorsunuz. Be safe kullandık çok da memnunduk onu sattik gereksiz pahalı diye yorum yaptilar. Yani bütçeniz varsa 2 defa almayı öneriyorlar. Biz de bunu kullanalım, baktık çok işimizi görmedi degistirirz dedik çok uyguna denk geldi çünkü.