Kızım 9 aylık şu an, ilk aylarda pış pış sesi ile ayakta ve emzirirken uyutuyodum, gebelikten bu yana klasik müzik dinliyodum, şimdi 3. aydan bu yana müziği açıp emzirerek uyutuyorum. Ama artık olduğum yerde; koltukta kanepede değil yerde oturuyorum. Daha rahat benim için böyle. Çok aşırı varsa uykusu kendisi pat diye uyur ama tabi çok nadiren, yani emzirerek uyutmak 5-10 dk alıyo bu arada emzirmek de iyi oluyo. Ama ilerde beni ne sürprizler bekliyo hiç bilemiyorum, bağımsız uyur mu, zorlanır mıyım filan? Yani şu an göğsümde uyurken mesela onu izlemeyi çok seviyorum ve dert etmiyorum 🤦🏼♀️😊 Bu durumda benim kıza uyku eğitimi şart mı hiç fikrim yok bu konuda 🤦🏼♀️