canevlat Bilmiyorum nasıl bı bebeği anneden ayırırlar aklım almıyor fakat varmış öyle hastaneler isterseniz arkadaşların dediği gibi üniversite hastanesiyle konuşup şevkini isteyin rabbim tez vakitte kavuştursun inşallah çok zor bı durum bende 40 gün yolunu bekledim sadece 3 gün hiç bisiy takılı değildi oda hem emzirme denendi hemde apne ilacı vücuttan çıksın diye beklendi dedikleri gün taburcu edildi çok şükür