canevlat öncelikle ömürlü olsun ve grçmiş olsun. Benzer bi durum yaşadık. Özelde 36+3 de doğum yaptım, doğduğu anda hiç bir sorun yoktu gayet ağlayan hareket eden bi bebekti ve 3 kg doğdu. Doktor kadar küveze girmesi gerek dedi tamam dedik. Bi türlü çıkarmadıkar bebeği. Ciğerleri çok kötü nefes alamıyo entübe ve sürfaktan vericez ölebilir dedi. Küvezde dahi ağlayan kıpır kıpır bi bebek nasıl ciğerleri gelişmez nasıl nefes alamaz dedik. Sonra eşim tedaviyi kabul etmeyip üni hastanesine götürmek istedi zorluk çıkardılar. Devlet kabul etmez yolda ölür vs dediler ki ambulansla 5 dk lık yol. Biz zor da olsa üniversite hastanesine sevk ettirdik. Sadece 1 gece yoğum bakımda kaldı 24 saat bile değildi ve doktor bebeğin durumunun gayet iyi olduğunu sadece 1 gece hava verdiklerini söyledi. Ertesi günü de taburcu olduk. Şimdi oğlum 6 aylık hiç bir sorunumuz yok. Doktoru sıkıştırın, sevk isteyin tanıdık birilerni sokun araya ordan çıkarın çocuğunuzu. Üniversiteye bi şekilde sevk ettirin bana kalırsa.